امشب اومدم خونه دلمو کمی آبو جارو کنم.اینجا تنها جاییه که برام مونده. با این بغض دلم امشب بیشتر دوس دارم نوشته های گذشتمو بخونم. نوشته هایی که با جون و دل نوشتم. دلم گرفته خدایا مواظب کیمیام باش.
+ نوشته شده در چهاردهم آبان ۱۳۹۶ساعت ۱۰:۳۷ ب.ظ  توسط مهدي - کیمیا |
